fbpx

מנזרים, נופים משגעים ומפגש מעורר השראה

מנזרים, נופים משגעים ומפגש מעורר השראה

בין נופים ושבילים מתפתלים נפגוש נזיר מרתק שנוגע בלב, נטייל בשמורת טבע קסומה ונשמע סיפורים מרתקים

יום שני 20.5.24 | מטה יהודה | הסעה מאורגנת

איזור מטה יהודה טומן בחובו היסטוריה מרתקת לצד נופים מרגשים שיהפכו את הטיול שלנו לחוויה נפלאה. נצא בהסעה מאורגנת מאיזור המרכז עם נקודות איסוף בהרצליה, תל אביב, וראשון לציון. נפגוש נופים מרהיבים, נשמע סיפורים מרתקים, נלמד המון, נהנה מארוחת בראנץ' שנכין יחד בשטח ונפגוש נזיר מרתק ואוהב ישראל שנכנס עמוק ללב.

נתחיל את טיולנו במפגש היכרות על קפה ועוגה בפארק קנדה ונשמע על אמאוס, המקום שבו נגלה לראשונה ישו למאמיניו לאחר מותו.

משם נמשיך לחצר כנסיית גבירתנו של ארון הברית באבו גוש. נראה את הפסל המרשים שניצב בראש הכנסיה ובו המדונה והילד ניצבים על ארון הברית ולוחות הברית בתוכו, משל בנצרות למריים הנושאת ברחמה את ישוע. ממש כאן שכן ארון הברית שחזר משבי הפלישתים ומכאן דוד הוביל תהלוכה לירושלים והפך את ירושלים לבירתו הנצחית של העם היהודי ומרכז רוחני לדתות האברהמיות.

משם נמשיך למנזר הבנדיקטני באבו גוש, מהיפים שבמבנים הצלבניים ששרדו בארץ בשלמותם. בתוך המנזר שוכנת כנסיה בזילקלית מרהיבה ובה ציורי קיר יפיפים שנשתמרו. נפגוש לשיחה מרתקת את האח אוליביה שחי במנזר, אדם ססגוני, כריזמטי מצחיק ומרגש – נזיר בנדיקטי צרפתי, מדבר ושר בעברית רהוטה.

נסע לעין חמד או בשמו הקדום "אקווה בלה" – מים יפים, פנינת טבע נסתרת וקסומה עם מרחבים מוריקים ומשובבי נפש. נצא למסלול הליכה קליל ומוצל שמשלב בתוכו נחל זורם שמלווה את המסלול בצליל מרגיע של פכפוך המים, מבצר צלבני ושרידי חווה חקלאית עם הסטוריה מרתקת ומעיינות קטנים.

כאן נתארגן גם לארוחת בראנץ שנכין יחד בשטח. נכין שקשוקה, סלטים, מטבל זעתר, נפרוס לאבנה ,חומוס חם, דג טונה, ירקות ולחמים טריים.

את טיולנו נסיים בטיילת ארמון הנציב שם, לצד כוס קפה, נערוך תצפית מרשימה ומעוררת השראה לעיר העתיקה של ירושלים, מדבר יהודה והרי מואב . נשקיף להר המוריה, כאן השאיר אברהם את הנערים והוביל את יצחק בנו לעקדה.

הצטרפו אלינו ליום מרתק ומעורר השראה, שלא תפסיקו לדבר עליו…

כרטיסים

מנזרים טבע ונופים משגעים
229
מכירת הכרטיסים הסתיימה ב: 20-05-24 05:00
-
המחיר כולל הסעות, הדרכה, פריסת בוקר, ארוחת צהריים וכניסה לאתרים
תוכנית הטיול:
נקודות ושעות האיסוף המדוייקות ימסרו לנרשמים בוואטסאפ
תחילת איסוף מהרצליה 06:30
שעת חזרה משוערת למרכז - 18:00
נא להצטייד בנעליים נוחות, כובע ומים לשתיה
המדריך דואג לכל המצרכים לארוחה
דרגת קושי: קל, מסלול הליכה קליל ונעים של כ-2 ק"מ בעין חמד.
הסעות מראשון לציון, תל אביב, הרצליה (במידה שיהיה צורך נוכל להוסיף נקודת איסוף בלטרון)
* ייתכנו שינויים בסדר יום הטיול והאתרים.

 

ניתן לבטל את הכרטיסים ולקבל החזר מלא עד 5 ימי עסקים לפני מועד הטיול. ביטולים לאחר מכן ועד 48 שעות מיום הפעילות, יזכו בהחזר על סך 70% מהתשלום. לא ניתן לבטל את הרכישה פחות מ-48 שעות מיום הטיול.
 

תאריך ושעה

20-05-24 @ 06:30 עד
20-05-24 @ 16:30
 

מיקום

שתפו עם חברים

 
Image
Scroll to Top