fbpx

סודות הרובע היהודי: סיור מיוחד שמחזיר את ההיסטוריה לחיים

ההרשמה לפעילות הסתיימה
סודות הרובע היהודי: סיור מיוחד שמחזיר את ההיסטוריה לחיים

סיור אחר צהריים מיוחד ברובע היהודי בירושלים, המאפשר על ידי שילוב בין טכנולוגיה חדשנית ועתיקות היסטוריות מרגשות, לחוות את ההיסטוריה והמורשת כאילו חזרנו במכונת זמן אל העבר

יום שלישי 16.7.24 | 15:00 | ירושלים

לאורך ההיסטוריה, שימש הרובע היהודי בירושלים כמרכז דתי, תרבותי וחינוכי עבור העם היהודי. כאן התרחשו אירועים מכוננים, נולדו רעיונות גדולים ונכתבו פרקים מפוארים בתולדותינו.
שני אתרים חדשים שנפתחו לאחרונה ברובע, בשילוב עם כמה נקודות ציון מרגשות, מאפשרים לנו לחוות את ההיסטוריה מקרוב, להבין את תפקידו החשוב של הרובע ולהתחבר אל המורשת הייחודית של המקום.

דרך שילוב מדהים של טכנולוגיה והיסטוריה, נצעד בין סמטאות עתיקות, מוקפים באבנים שספגו אלפי שנים של היסטוריה, נשמע את צעדי אבותינו שחיו במקום ונרגיש לרגע, כאילו חזרנו במכונת זמן אל העבר.

נצא לשיטוט קל דרך ממילא, לשער יפו, לכנסיית עמנואל -כנסיית יהודים, נשמע מוזר?? חכו… כשתכנסו תבינו עד כמה.

נבקר במתחם בית הכוהנים ברובע ההרודיאני, אשר נפתח כעת מחדש לאחר שנתיים בהם היה סגור לרגל שיפוצים. האתר החדש, שבשידרוגו הושקעו מיליוני שקלים, "מחזיר את ההיסטוריה לחיים" ומדמה את חווית ההליכה בשכונה עד לבית המקדש בתקופת בית שני, מנקודת המבט של עולי הרגל, באמצעות הולוגרמות, אנימציות וסרטונים שמוקרנים על העתיקות. במקום נבנו גם שבילי זכוכית תלויים שמאפשרים לצעוד ממש בתוך בתי השכונה מבלי לפגוע בעתיקות.

נמשיך על שדרות הר ציון, נבקר במתחם קברו של דוד המלך ונתוודע לסיפורים מרגשים ולאירועים משמעותיים שהתרחשו על הר ציון, ונבין כיצד הם השפיעו על קורותיהן של העיר ירושלים, ארץ ישראל, והעולם כולו.

את הסיור נסיים ב"שער השמיים", מיצג אור-קולי עוצר נשימה שנפתח לאחרונה, המספר את סיפורה של ירושלים, וחושף את סודו של הכותל המערבי בדרך חדשנית וחווייתית. המיצג עושה שימוש בטכנולוגיית הדמיה ייחודית ההופכת את החוויה לכמעט מציאותית, וכולל 'דו-שיח' בין המסכים המקיפים את חלל המבנה, ליצירת חוויה מרגשת ועמוקה.

הצטרפו אלינו לאחר צהריים מרתק ומרגש, אל ההיסטוריה של העם היהודי בתוך הלב של ירושלים.

כרטיסים

סודות הרובע היהודי: סיור מיוחד שמחזיר את ההיסטוריה לחיים
המחיר המקורי היה: ₪159.המחיר הנוכחי הוא: ₪129.
מכירת הכרטיסים הסתיימה ב: 16-07-24 13:00
- הינך רשום כבר לאירוע הזה
המחיר כולל את עלות הכניסות לאתרים בסיור
תוכנית הסיור:
15:00 -ניפגש ליד שער יפו (נקודת המפגש המדוייקת תמסר בקבוצת הוואטסאפ סמוך לסיור)
שעת סיום משוערת: 19:00
נא להצטייד במים ונעליים נוחות להליכה
מסלול הליכה קליל ונעים
 

תאריך ושעה

16-07-24 @ 15:00 עד
16-07-24 @ 19:00
 

מיקום

שתפו עם חברים

 
Image
Scroll to Top