fbpx

סודות המוח נחשפים: מסע מרתק אל מוח ימין ומוח שמאל

ההרשמה לפעילות הסתיימה
דורון נשר, פרופסור ידידה גפני

בוקר מרתק, מצחיק ומרגש עם חוקר המוח, פרופסור ידידיה גפני והשחקן והסופר, דורון נשר, שיקחו אותנו למסע עוצמתי, מעשיר ומעורר השראה בין צדדיו השונים של המוח

יום שישי 9.8.24 | 10:00 בבוקר | אודיטוריום המכללה למנהל ראשל"צ

אנו מזמינים אתכם לבוקר מרתק ומעורר השראה עם הרצאה מפי פרופסור ידידיה גפני ומופע יחיד ומרגש של השחקן והסופר, דורון נשר, שיקחו אותנו למסע אל מוח ימין ומוח שמאל, שני חלקיו הנפרדים של המוח, שלמרות שלשניהם מבנה אנטומי זהה, לכל צד התמחויות ייחודיות המשפיעות על האופן בו אנו תופסים את העולם, מתקשרים, מרגישים ופועלים.

ביום אחד, בעקבות אירוע מוחי, איבד דורון נשר את הכוח הכי חזק שלו, זה שעיצב את חייו האישיים והמקצועיים – הדיבור. אף אחד לא ידע לומר לו אם אי פעם הדיבור יחזור אליו, ואם כן באיזה אופן. וכך מתוך אי הידיעה, ומתוך השקט שנכפה עליו, הוא יצא למלחמה של חייו. המלחמה על המילים.

המלחמה של דורון נמשכה שמונה שנים. שמונה שנים בהן עבר דרך בתי חולים ומרכזי שיקום ובסופן נולד ספר שזכה לביקורות נלהבות, "המוח שלי ואני". עכשיו הקרב מגיע לשיא חדש, דורון נשר עולה לבד על הבמה. במונולוג קורע לב, מצחיק מאוד ומרגש עוד יותר, הוא לוקח אותנו למסע מהשקט המוחלט שהשתרר עליו, אל שש המילים הראשונות שאותן הוא הצליח לבטא. שישה סיפורים מדהימים, בין העולם הזה לעולם הבא.

בחלקו השני של הבוקר, בהרצאה המרתקת של פרופסור גפני, נלמד על שני חלקי המוח אשר מעבדים מידע בצורה שונה, ומתפקדים כמעט בצורה עצמאית. דרך מחקרים וניסויים מרתקים, נבין מה התפקידים של כל צד במוח, מה קורה כשבעקבות מקרה חירום, עקב פגיעה, מחלה או פגם מולד, הקשר הזה ניתק? האם הם יכולים לתפקד בצורה אוטונומית לחלוטין? האם אדם יכול לחיות ולתפקד עם "שני מוחות"? נגלה גם מה ההשלכות על הדרך שמחלות מסוימות משפיעות או פוגעות במוח שלנו.

הצטרפו אלינו לבוקר חשוב מעשיר, ומעורר השראה

כרטיסים

סודות המוח נחשפים: מסע מרתק אל מוח ימין ומוח שמאל
המחיר המקורי היה: ₪147.המחיר הנוכחי הוא: ₪117.
מכירת הכרטיסים הסתיימה ב: 09-08-24 10:00
- הינך רשום כבר לאירוע הזה
עלות במכירה מוקדמת לכל האירוע
תוכנית האירוע:
9:30 - התכנסות עם קפה ועוגיות
10:00 - פרופסור ידידיה גפני - מוח ימין מוח שמאל, מה כל צד אינו יכול?
11:15 - הפסקה
11:30 - מופע יחיד דורון נשר - ואז התחלתי לדבר
12:45 - סיום האירוע
 
חניה חינם בחניון המכללה למנהל
 

תאריך ושעה

09-08-24 @ 10:00 עד
09-08-24 @ 13:00

שתפו עם חברים

 
Image
Scroll to Top