fbpx

טבע, אמנות וטעמים בין הים לבין השדות

ההרשמה לפעילות הסתיימה
טבע, אמנות וטעמים בין הים לבין השדות

הצטרפו אלינו ליום מהנה ומעשיר בין אמנות נפלאה ומרגשת, מפגשים מרתקים, טעמים משכרים וטבע מרגיע - בין הים לבין השדות.

יום שישי 21.6.24 | 08:40 בבוקר | עין עירון

את הבוקר שלנו נתחיל בהיכרות, חיבוקים, קפה ועוגה במרכז המבקרים של איש הפסיפלורה, שי פישביין, במושב עין עירון. נשמע את סיפורו המרתק של הטייס שהפך לאיש חינוך ונטעם את שיכר הפסיפלורה העדין והטעים שהוא מייצר.

משם נמשיך לארוחת בוקר עצמאית וטעימות ליקר, בבוסתן של סבא יוסי – שוק איכרים נפלא בטבע, עם מגוון רחב של תוצרת חקלאית, דוכני אוכל מקומיים, אומנות ומוזיקה. בקיצור, חוויה צבעונית נהדרת.

ניסע לביתו של הפסל איזי לוי בפרדס חנה ונתרשם משלל סגנונות פיסול ויצירות שמספרות על דרכו והשפעותיו במשך 30 שנות יצירה. איזי יקח אותנו למסע מרתק בין יצירה, השראות, תנועה וצבע.

נמשיך למוזיאוני ראלי בקיסריה, 2 מוזיאונים מיוחדים שנבנו על ידי קרן רקנאטי כתרומה לקהילה ולזכר הקהילה היהודית של סלוניקי שנכחדה כמעט כולה בשואה ולזכר הוריו של הארי רקנאטי. המוזיאון בקיסריה נבנה בסגנון ארכיטקטוני ספרדי קלאסי קולוניאלי, ומשתלב יפה בנוף הפסטוראלי של קיסריה, מול הים. האווירה הלטינו-אמריקאית, ריאליסטית, סימבולית, פנטסטית, פולקלוריסטית, ניבטת מכל הכיוונים. נשמע הסבר על המקום ונוכל להתרשם מהיצירות השונות מאוסף האומנות הפרטי של רקנאטי.

נמשיך לפסיפס הציפורים בקיסריה, פסיפס ענק שלפי החוקרים שימש חלק מרצפת ארמון פרטי מהתקופה הביזנטית. הפסיפס שהשתמר כמעט בשלמותו, מכיל תיאורים ברורים ויפהפים המתארים עופות, עצי פרי עמוסי פירות ויונקים גדולים ומרשימים.

לבסוף נרד לחוף האקוודוט לסיכום היום, ונטעם יין מרענן אל מול תפאורה מהממת של אמת המים הרומית המרשימה. הזדמנות נהדרת לשלוף מצלמות לתמונות מרגשות ומרהיבות..

כרטיסים

טבע, אמנות וטעמים בין הים לבין השדות 21.6
109
מכירת הכרטיסים הסתיימה ב: 21-06-24 00:00
לא נותרו כרטיסים הינך רשום כבר לאירוע הזה
תוכנית הטיול:
08:40 - נפגשים במרכז המבקרים של איש הפסיפלורה בעין עירון (מיקום מדוייק ישלח בקבוצת וואטסאפ כיום לפני הטיול)
שעת סיום משוערת - 14:00
נא להצטייד בנעליים נוחות, כובע ומים לשתיה וסנדוויץ לבוקר למי שרוצה
דרגת קושי: קל
הטיול ברכבים פרטיים
 

תאריך ושעה

21-06-24 @ 08:40 עד
21-06-24 @ 14:00
 

מיקום

שתפו עם חברים

 
Image
Scroll to Top