fbpx

זמן סליחות באווירה קסומה של חו"ל

זמן סליחות באווירה קסומה של חו"ל

הצטרפו אלינו לטיול של 2 ימים קסומים ומרתקים בירושלים, עמוס בחוויות, אתרים מרגשים וחברים חדשים

29-30.9.24 | 2 ימים | ירושלים

"זמן אלול" הוא השער אל התחלות ותקוות חדשות. כשהעיר מתעטפת בטלית לבנה ואווירת קדושה ייחודית מלווה בקולות שופר ותפילה הבוקעים מבין הסמטאות, נהנה מטיול מיוחד ועשיר בין אווירת קדושה לאווירה אירופאית של חו"ל מתחת לשערי השמיים הפתוחים לכל תפילה.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לחוויה נפלאה, באווירה שונה ומיוחדת, בטיול מאורגן שמשלב בתוכו את כל מה שצריך בשביל להתרגש מירושלים בצורה הכי מושלמת שיש. יומיים של סיורים וביקורים באתרים רבים ומיוחדים שמספרים את סיפורה של העיר על כל גווניה, קפיצה קטנה לחו"ל בלי לעלות על מטוס.

הטיול כולל לינה במלון Ibis styles הנפלא והמרכזי, ארוחת בוקר וערב במלון, מורת דרך אלופה ומנוסה בטיולים חוויתיים לגיל השלישי (לימור חדיף), כניסות לכל האתרים בטיול, סיור ערב מיוחד, בקיצור טיול וואו.

תוכנית הטיול:

יום 1
נפגש להיכרות בבית המלון Ibis styles, לאחר הגעה עצמית ברכבת (מומלץ והכי פשוט, כמובן שנשלח הסבר מדוייק בהמשך). נפקיד את חפצינו ונתחיל את הטיול.

נטייל רגלית לאתרים קסומים ומפתיעים ברובע הארמני והיהודי.
נבקר במתחם הר הבית, מוקד הקדושה המרכזי של העם היהודי, מקום משכנו של המקדש. מאז המאה השביעית התקדש ההר למוסלמים אשר בנו בו שני בניינים מרכזיים: כיפת הסלע ומסגד אלאקצא. נכיר את המתחם ונשמע על ההיסטוריה שלו מעמדו כיום. ביקור מיוחד ומרגש שאסור לפספס. למרות שממש לא כדאי לפספס את הביקור במקום, מי שבכל זאת יבחר לא לעלות איתנו יוכל להמתין בקפה סמוך ולהצטרף להמשך הסיור לאחר מכן (משך הביקור כשעה).

נכנס למתחם בית הכוהנים ברובע ההרודיאני, אשר נפתח כעת מחדש לאחר שנתיים בהם היה סגור לרגל שיפוצים. האתר החדש, שבשידרוגו הושקעו מיליוני שקלים, "מחזיר את ההיסטוריה לחיים" ומדמה את חווית ההליכה בשכונה עד לבית המקדש בתקופת בית שני, מנקודת המבט של עולי הרגל, באמצעות הולוגרמות, אנימציות וסרטונים שמוקרנים על העתיקות. במקום נבנו גם שבילי זכוכית תלויים שמאפשרים לצעוד ממש בתוך בתי השכונה מבלי לפגוע בעתיקות.

נבקר במוזיאון בית פלוגת הכותל העוסק בחשיפת הסיפור של חברי תנועת בית"ר, צעירי פלוגת הכותל, ששמרו על הכותל המערבי בתקופת שלטון הבריטים בארץ. לצד הסיפור ההיסטורי המובא בבית המקורי ששימש את הפלוגה, מציג המוזיאון את מעשי הגבורה, החיים בצל הסכנה ומוצגים שנשארו יותר מ-80 שנה.

נמשיך על שדרות הר ציון, נבקר במתחם קברו של דוד המלך ונתוודע לסיפורים מרגשים ולאירועים משמעותיים שהתרחשו על הר ציון, ונבין כיצד הם השפיעו על קורותיהן של העיר ירושלים, ארץ ישראל, והעולם כולו. בקומה הראשונה של המתחם בית כנסת, קבר דוד. מעליו, אולם הסעודה האחרונה ועל הגג, עד היום, צריח מסגד.

אחר הצהריים נחזור למלון למנוחה והתרעננות ולאחר מכן ניפגש לארוחת ערב.

לאחר ארוחת הערב נצא לסיור ערב משכונת נחלאות, סיור רגלי קסום בשכונה המשמשת כאחד האזורים המרתקים וההיסטוריים בעיר. נעבור בין מוקדי עניין מיוחדים בשכונה ובסופו נגיע לשוק מחנה יהודה השוקק. כשהדוכנים נסגרים ומוגפים בתריסים נוכל להתרשם מציורי הגרפיטי על התריסים. רבים מהציורים הם של סלומון, אמן גרפיטי בריטי חובש כיפה, שעיטר יותר מ-100 תריסי דוכנים בשוק בדמויות שונות, מרבנים, דרך בעלי דוכנים ועד לפוליטיקאים מוכרים.

יום 2
היום השני של הטיול שלנו יעניק לנו אווירת חו"ל מרשימה בין מבנים וגנים עם השפעות אירופאיות ניכרות.
בעזרת הרכבת הקלה נסע לתחילת המסלול שלנו. נבקר בגן הקבר, המקום שעל פי אמונת הנוצרים הפרוטסטנטים לקבורת ישו. הגן רווי פינות חמד ירוקות, ומרגיעות. בגן נקבל הדרכה מיוחדת ממתנדבים נוצרים שמפעילים ומשמרים את הגן.

נבקר במפעל החיים ומוזיאון הקרמיקה הארמנית של משפחת בליאן שהביאו לעיר ירושלים אמנות שלא הייתה קיימת בה לפני ושזרו את יצירתם בסיפור המקומיות של העיר ירושלים.

נגיע לקתדרלת סנט ג'ורג', שביקור בה ובגן המטופח הצמוד לה, מעניקים תחושה של מתחם אירופאי מרשים מימי הביניים. הבניין בנוי במתכונת קולג', בסגנון אוניברסיטת אוקספורד שבאנגליה.

נבקר במוזיאון ידידי ישראל המיוחד, שמספר את סיפור תחיית העם היהודי במולדת ההיסטורית שלו, והאישים שסייעו במהלך הדרך, בצורה אינטראקטיבית רב חושית. מוזיאון ידידי ישראל משמש כפלטפורמה למאבק ב-BDS ובגילויי אנטישמיות בכל העולם. חוויה נהדרת.

לקראת צהריים נחזור לבית המלון, נאסוף את חפצינו ונסיים את הטיול המהנה שלנו.

יש לכם שאלה נוספת, נשמח לשוחח:
050-7337535 – ארז.

במידה ואתם מעוניינים להצטרף לבד לטיול והייתם רוצים לחלוק חדר עם משתתף בודד/ בודדת (מאותו המין), שלחו לי הודעה בוואטסאפ ונצוות ביניכם. לשליחת הודעה בוואטסאפ לחצו כאן

כרטיסים

טיול ירושלים - כרטיס לאדם בחדר זוגי
המחיר המקורי היה: ₪990.המחיר הנוכחי הוא: ₪850.
לא נותרו כרטיסים
ההנחה למקדימים להרשם והיא מוגבלת בזמן | ניתן לפרוס לתשלומים
טיול לירושלים - כרטיס לאדם בחדר יחיד
המחיר המקורי היה: ₪1,250.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,090.
לא נותרו כרטיסים
ההנחה למקדימים להרשם והיא מוגבלת בזמן | ניתן לפרוס לתשלומים

המחיר כולל:

לינה במלון Ibis styles כולל ארוחת ערב ביום הראשון וארוחת בוקר ביום השני.

מדריכה לשני ימי הטיול (לימור חדיף)

כניסות לכל האתרים והפעילויות שבתכנית

דרגת קושי: קל. הליכות ברגל לאורך הסיורים בעיר, עם עצירות רבות.  

 

המחיר אינו כולל:

ארוחת צהריים - יינתן זמן לארוחת צהרים עצמית.

הסעות - מומלץ להגיע עם הרכבת לירושלים. ניפגש בשעה 09:00 במלון. הסבר מדוייק ופשוט להגעה ברכבת למלון ימסר לנרשמים. במהלך הסיור תהיה לנו נסיעה אחת הלוך ושוב ברכבת הקלה. יש להגיע עם כרטיס רב קו טעון (אפשר גם לשלם באפליקציית רב קו).

ייתכנו שינויים בסדר יום הטיולים והתוכנית.

 

תנאי ביטול

עד 14 ימי עסקים לפני הטיול ניתן לבטל ולקבל את כל התשלום חזרה (בקיזוז דמי ביטול של 100 ש"ח לכרטיס).

עד 8 ימי עסקים ניתן לבטל ולקבל החזר של 70% מהתשלום

עד -4 ימי עסקים לפני יום היציאה ניתן לבטל ולקבל החזר של 50% מהתשלום

פחות מ-4 ימי עסקים לפני יום הטיול לא ניתן לבטל.

 

תאריך ושעה

29-09-24 @ 09:00 עד
30-09-24 @ 15:00
 

מיקום

שתפו עם חברים

 
Image
Scroll to Top