fbpx

שאלות ותשובות לטיול לגיאורגיה

שאלות ותשובות לטיול

סוף העולם שמאלה – הרפתקאה מופלאה אל נופי בראשית

סוף העולם שמאלה – הרפתקאה מופלאה אל נופי בראשית

המסע המופלא - הרפתקה קסומה אל הרי הקווקז בגאורגיה

מספר שאלות ותשובות שיעזרו לכם לקבל את כל המידע לגבי הטיול

אנחנו לא מופתעים מההתעניינות הרבה והקצב המהיר שהטיול מתמלא, מדובר על טיול שהוא חוויה נפלאה וכיף גדול. הרכבנו לכם טיול מושקע ומרגש שמאפשר ליהנות מהקסם של גיאורגיה דרך העיניים של המקומיים. המדריך יענקלה, שמתמחה בטיולים כאלה יחד עם הצוות המקומי המסור, דואג שהכל יהיה מתוקתק עד לפרטים הקטנים, אז באמת לא פלא שכולם רוצים להצטרף…

לפרטים נוספים על הטיול ולהרשמה – לחצו כאן

01.

שאלה: מה זה אומר בעצם, טיול ג'יפים?

תשובה: חשוב לעשות סדר בדברים. לרוב התמונה שעולה לנו בראש מטיול ג'יפים, זה רכבי שטח מחוספסים שעולים על סלעים ומטלטלים לכל עבר... בטיול שלנו, התמונה שונה לגמרי. הרעיון בטיול הוא לחוות את גאורגיה והנופים המרהיבים שלה דרך נהיגה עצמית מודרכת שמאפשרת לחוות את הטיול בצורה שונה לחלוטין מישיבה פאסיבית באוטובוס. בעוד שמרבית הנסיעה היא בדרכים סלולות ומסודרות, מידי פעם נעזר ביכולות הרכבים בכדי להגיע למקומות שקצת יותר קשה להגיע אליהם עם רכבים רגילים. המעבר בדרכים האלו אינו קשה או מסובך ואינו מצריך ידע או ניסיון מוקדם בנהיגה ברכבי שטח. בנוסף בכל רכב יש 4 משתתפים כך שתמיד יהיה מי שירצה לנהוג והנהיגה תתחלק בין כל מי שירצה. אם אינכם מעוניינים כלל לנהוג, גם זה בסדר ויש כאלו שישמחו לנהוג במשך כל הטיול.

02.

שאלה: היכן ישנים בטיול?

תשובה: במהלך הטיול נישן במלונות 4 כוכבים ברמה טובה ונעימה. כל המלונות נבדקו מראש ונבחרו בקפידה תוך התאמה למסלול שלנו. הארוחות במלונות מפנקות לפי מסורת האירוח הגיאורגית.

03.

שאלה: האם טיול ג'יפים אומר שכל היום אנחנו נוהגים?

תשובה: ממש לא. הנהיגה במהלך הטיול לא שונה מנהיגה בכל טיול בנהיגה עצמית שהייתם עושים אפילו בארץ. ממוצע הנהיגה ביום עומד על כ-4 שעות +-, בשאר הזמן נבקר באתרים, נצא למסלולים קלילים, נהנה מארוחות טובות ונתמוגג מהטבע המרהיב.

04.

שאלה: מה דרגת הקושי בטיול?

תשובה: בעוד שהמסלולים בטיול אינם מתוכננים עבור מטיבי לכת או חובבי אקסטרים, עדיין על המשתתפים להיות במצב בריאותי תקין ומסוגלים להליכה ללא קושי רב. המסלולים בטיול אינם קשים ואינם ארוכים (לרוב לא יותר מ-2 ק"מ הליכה). יענקלה המדריך מנוסה מאוד בטיולים מהסוג הזה והוא דואג לכל הפרטים הקטנים ותמיד ינתן פתרון מתאים לכולם... אף אחד לא נשאר אצלנו מאחור 🙂

05.

שאלה: מה הרכב הנוסעים ברכב?

תשובה: בכל רכב יושבים 4 נוסעים. את השיבוץ לרכבים נעשה סמוך לטיול לאחר המפגש הקבוצתי שבו גם תהיה הזדמנות להכיר את המשתתפים האחרים. אנחנו נעשה כל שביכולתנו לצוות נוסעים לפי בחירתכם (עם זה זוגות חברים שנרשמו יחד או אנשים שהכירו במפגש ורוצים להיות יחד ברכב). לאחר שנצוות את הרכבים, נשלח לכל חברי רכב את פרטי הקשר של כל יושבי הרכב ותוכלו להכיר יותר לעומק עד הנסיעה. במידה שרוצים לקחת רכב בהרכב השונה מ-4 ברכב - יש עלויות שונות לפי המפורט בעמוד הטיול.

06.

שאלה: מה חתך הגילאים בטיול?

תשובה: כל מי שאוהב לטייל מוזמן להצטרף לטיולים שלנו, אך למדנו לזהות שקהל היעד העיקרי בטיולים שלנו הוא 60-80 במצב בריאותי תקין, כשירים לטייל ובעיקר צעירים ברוחם ובנפשם.

07.

שאלה: האם יש מגיש עזרה ראשונה / חובש ?

תשובה: לאורך הטיול מלווה אותו הרכב של צוות המדריכים שמכיל בתוכו את כל ציוד העזרה הראשונה או חילוץ במקרה הצורך. יש בגיאורגיה בתי חולים יעילים שיתנו מענה מהיר ובהחלט מספק עבור כל הצרכים שלנו. במידה שחס וחלילה יהיה מקרה מורכב יותר, נעביר לטיפול בישראל. כך שמהבחינה הזו אין כל דאגה.

08.

שאלה: מה לגבי הארוחות בטיול?

תשובה: נתחיל בזה שאנחנו הולכים לאכול הרבה בטיול, כך שמי ששומר על הגזרה, חשוב שיזהר :). ארוחות הבוקר והערב יוגשו במלונות שנתארח. הארוחות נהדרות כמיטב המסורת הגיאורגית. את ארוחות הצהריים נעשה לסרוגין בפריסות שטח משותפות עם מצרכים שנרכוש בשווקים ונבשל יחד ארוחות קלילות טעימות. לצד מסעדות עם ארוחות עשירות כיד המלך...

לפרטים נוספים על הטיול ולהרשמה - לחצו כאן

מקווה שהצלחתי לענות לכם על השאלות, וכמובן שבמידה ויש לכם שאלות נוספות מוזמנים לפנות אלי בוואטסאפ או בטלפון - 0507337535 ואשמח לענות על הכל... תתכוננו לטיול שהוא חוויה יוצאת דופן!

נתראה בטיול,
ארז.

Scroll to Top