fbpx

שאלות ותשובות לטיול לסיני

שאלות ותשובות לטיול

סיני: הרפתקה בלתי נשכחת בין מדבר לים

מספר שאלות ותשובות שיעזרו לכם לקבל את כל המידע לגבי הטיול

אנחנו לא מופתעים מההתעניינות הרבה והקצב המהיר שהטיול מתמלא, מדובר על טיול שהוא חוויה יוצאת דופן, כיף גדול ומתוכנן ברמה הטובה ביותר.

המדריך אליק, הוציא את הטיול הזה כבר עשרות פעמים, והכל מתוקתק עד לפרטים הקטנים, אז באמת לא פלא שכולם רוצים להצטרף…

01.

שאלה: האם אנחנו ישנים בחושות ללא מזגן?

תשובה: אז למרות שהזיכרון הישן של ישראלים רבים בנוסף למה שאולי שמעתם ממטיילים צעירים, זה שבסיני "נזרקים" בחושות, מאז ועד היום סיני התפתחה מאוד ונבנו בה מלונות, קלאבים וריזורטים רבים לאורך החופים, שמציעים חוויה אחרת ומסודרת בסיני. אנחנו נתארח במלונות 4 ו5 כוכבים, הכוללים חדרים נעימים עם מזגן, חדרי אוכל נקיים, בריכה, חופים פרטיים וכל מה שצריך בשביל ליהנות ולישון טוב בלילה, כדי שיהיה לנו כוחות לכל הפעילויות המהנות במהלך היום.

02.

שאלה: האם הטיול מתאים לגמלאים ולאנשים מבוגרים?

תשובה: נתחיל בזה שלדעתנו גיל זה רק מספר, וכל מי שמתנהל בצורה רגילה ביומיום שלו, מקומו איתנו בטיול. הטיול תוכנן מראשיתו להתאים גם לגיל השלישי, אבל זה לא אומר שאנחנו הולכים להתבטל... כמו שהמשפט המוכר אומר: "זה שאתה נושם, לא אומר שאתה חי" ואנחנו בהחלט הולכים לחיות ולעשות חיים משוגעים...

03.

שאלה: האם הנסיעה בתוך סיני היא רק בג'יפים?

תשובה: לא. הנסיעה בתוך סיני היא ברובה באוטובוס ממוזג ואיכותי. יהיו לנו כמה גיחות קצרות בג'יפים, לנקודות עניין מיוחדות שאפשר להגיע אליהן רק כך וזו חוויה בפני עצמה. לא נחווה טילטולים חזקים בנסיעה, וכמובן שלכל מי שיש בעיה נקודתית, היא תטופל במקום בצורה הטובה והמתחשבת ביותר.

04.

שאלה: אף פעם לא צללתי, האם אוכל לקחת חלק בפעילות הצלילה?

תשובה: כמובן. אנחנו נצלול עם חליפות ציפה מיוחדות, שנורקלים ומדריכים צמודים, כך שגם מי שלא צלל מעולם או חושש מזה בגלל הגיל, יוכל ליהנות מהחוויה המיוחדת הזו ולראות את היופי המדהים שנמצא מתחת למים הצלולים של חופי סיני.

05.

שאלה: מה לגבי ביטחון?

תשובה: לסיני מגיעים בכל שנה מאות אלפי ישראלים (ותיירים מכל העולם) לנפוש. המצרים בסיני מאוד ידידותיים אלינו, החוויה נעימה ומרגישים תחושת ביטחון בכל מקום (לפחות כמו בארץ). ולמרות כל זה, דאגנו לליווי משטרתי צמוד לכל אורך הטיול, כך שנהיה על הצד בטוח ביותר שאפשר. אז הסירו כל דאגה מלבכם, ברגע שתכנסו לאווירה של סיני, לא תחשבו על זה אפילו לרגע אחד...

06.

שאלה: האם יש מגיש עזרה ראשונה / חובש ?

תשובה: המדריך שלנו מוסמך למתן עזרה ראשונה ובאוטובוס יש 2 ערכות עזרה ראשונה ומכשיר דפיברילטור. לגבי פציעות, הקאות או כל מקרה רפואי שאינו מסכן חיים (לא עלינו...), יש בנואיבה, דהב ושארם בתי חולים יעילים שיתנו מענה מהיר ובהחלט מספק עבור כל הצרכים שלנו. במידה שחס וחלילה יהיה מקרה מורכב יותר, נעביר לטיפול בישראל. כך שמהבחינה הזו אין כל דאגה.

07.

שאלה: אני שומר שבת והחזרה בשישי, האם אספיק לחזור לפני כניסת שבת?

תשובה: אמנם החזרה המשוערת של הקבוצה תהיה אחרי כניסת השבת, אך גם לזה יש פתרון. לכל מי שירצה להספיק לחזור לפני כניסת שבת, אנחנו נוציא מונית מהמלון למעבר הגבול מוקדם בבוקר ומאילת תוכלו לקחת באופן עצמאי אוטובוס או טיסה חזרה למרכז ולהגיע לפני כניסת שבת.

08.

שאלה: האם יש אפשרויות תשלום נוספות מלבד כרטיס אשראי?

תשובה: כן. ניתן לשלם בביט, העברה בנקאית, ואפילו מזומן (למי שגר במרכז). ניתן גם לחלק לתשלומים בצורות התשלום הנוספות. מוזמנים לפנות אלי באופן פרטי בוואטסאפ ולסגור את התשלום בצורה המתאימה לכם.

לפרטים נוספים על הטיול ולהרשמה - לחצו כאן

מקווה שהצלחתי לענות לכם על השאלות, וכמובן שבמידה ויש לכם שאלות נוספות מוזמנים לפנות אלי בוואטסאפ או בטלפון - 0507337535 ואשמח לענות על הכל... תתכוננו לטיול שהוא חוויה יוצאת דופן!

נתראה בטיול,
ארז.

Scroll to Top